nedjelja, 25. rujna 2011.

Molitve poslije svete mise za svaki dan u tjednu - nedjelja


Isuse, Otkupitelju, Bože, klanjam ti se prisutnim u mojim grudima skrivenim pod sakramentalnim prilikama, po kojima si hrana moje duše. Dobrodošao u moju dušu. Zahvaljujem ti od sveg srca na tom velikom dobročinstvu. Rastužuje me to što ti se ne znam primjereno zahvaliti. Kako li će skromni seljak zahvaliti svom kralju što ga je posjetio, osim da se prostre pred njegove noge, klanjajući mu se i zahvaljujući mu na tako velikoj časti? Prostirem se pred tobom, božanski Kralju, preslatki Isuse, i klanjam ti se, malen kakav jesam.

Sjedinjujem svoje klanjanje s Marijinim kada te je primila u svom krilu; i želim te ljubiti onom istom ljubavlju kojom te je ona ljubila. Ljubljeni Otkupitelju, poslušan riječima svećenika ti si se spustio s neba na oltar. Naprotiv, koliko sam puta bio neposlušan tvojim zapovijedima; dobri Isuse, uzdam se u to da si mi oprostio moje grijehe. Prijeđi preko njih, neizmjerna dobroto, ne pridajući im važnost, jer je moje srce ojađeno kada te uvrijedim. Da sam te bar oduvijek ljubio, Isuse!

Izabrao si me da budem svet i da ti budem prijatelj. Što si mogao više učiniti da te ljubim? Zahvaljujem ti jer ću uz pomoć tvoje milosti vratiti izgubljeno vrijeme. Želim te voljeti i ljubiti svim svojim srcem. Bože moj, što mi vrijede bogatstva? Što mi vrijede užici ovoga svijeta? Ti si meni sve. Od sada ti si jedino moje dobro i jedina moja ljubav. Reći ću ti riječima sv. Paulina: «Neka bogati zadrže svoja bogatstva, neka kraljevi imaju svoja kraljevstva; za mene je Krist i slava i kraljevstvo.».

Vječni Oče, po ljubavi svoga Sina, kojega sam danas primio u svoje srce, molim te udjeli mi svetu ustrajnosti u tvojoj milosti i dar svete ljubavi. Povjeravam ti cijelu svoju obitelj, prijatelje i neprijatelje, kao i duše u čistilištu i sve grešnike.

Sveta moja Majko Marijo, moli za me svetu ustrajnost i ljubav prema Isusu Kristu.