utorak, 27. rujna 2011.

Molitve poslije svete mise za svaki dan u tjednu - utorak


 Gospodine moj, kako sam te mogao toliko puta uvrijediti, znajući koliko ti je grijeh odbojan? Molim te, da mi oprostiš po zaslugama svoje Muke i vežeš me za se okovima svoje ljubavi. Neka me loš miris mojih mana ne udalji od tebe. Učini da sve više razmatram tvoju dobrotu i ljubav koju ti dugujem te ljubav kojom si me ti ljubio.

Čeznem, dobri Isuse, predati ti se potpuno, jer si se ti predao, žrtvujući se, za mene. Imao si mnogo razloga da bi me zadržao blizu sebe. Molim te ne dopusti da se odijelim od tebe. Volim te, Bože moj, i želim te uvijek voljeti. Kako bih mogao živjeti odijeljen od tebe i tvoje milosti, sada kada sam upoznao tvoju ljubav?

Zahvaljujem ti jer si me podnosio kada sam živio bez tvoje milosti i što mi još daješ vremena da te ljubim. Da sam onda bio umro ne bih te mogao ljubiti. Budući da te sada mogu ljubiti, želim te ljubiti svim svojim snagama, preslatki Isuse, i želim ti udovoljiti u svemu . Ljubim te, neizmjerna dobroto, ljubim te više nego samog sebe! Jer te ljubim, predajem ti tijelo, dušu i volju. Čini što god želiš sa mnom, Gospodine. Sasvim ti se predajem. Jedino što želim je da mi udijeliš milost da te zauvijek ljubim. Ono što mi najviše znači je da te ljubim. Zemaljska dobra daj onome koji ih želi; ja ne tražim ništa više, niti te tražim ništa više osim ustrajnosti u tvojoj milosti i u tvojoj svetoj ljubavi.

Oslanjajući se, vječni Oče, na obećanje tvoga Sina: Zaista, zaista, kažem vam: što god zaištete u Oca, dat će vam u moje ime, u ime Isusa Krista molim te za svetu ustrajnost i za milost da te ljubim čitavim srcem, ispunjajući savršeno tvoju volju od sada pa nadalje.

Isuse, učinio si se žrtvom za mene, i dao si mi se da bih se ja mogao predati tebi i predati ti svoju volju. Sam kažeš: Sine moj, daj mi svoje srce. Ovdje imaš moje srce, Gospodine, ovdje imaš moje srce i moju dušu, koju ti također u potpunosti predajem. Ti dobro znaš moje slabosti: pomozi mi; ne dopusti da se moja volja odjeli od tebe i da griješim protiv tebe. Ne dopusti to; udijeli mi milost da te zauvijek ljubim, onoliko koliko bi svaki kršćanin to trebao. I da poput tvoga Sina na križu, mogu reći: Dovršeno je! u trenutku smrti, jer od danas ću čuvati tvojih zapovjedi. Udjeli mi da se, u opasnostima da sagriješim i u iskušenjima, uvijek utječem tebi i nikada te ne prestanem tražiti tvoju pomoć po zaslugama tvoga Sina.

Presveta Marijo, koja sve možeš pred Bogom, postigni za mene milost da se u svim iskušenjima uvijek utječem Bogu.