petak, 30. rujna 2011.

Molitve poslije svete mise za svaki dan u tjednu - petak


Isuse, kako si mogao izabrati mene? Mene koji sam toliko puta išao protiv tebe, Gospodine moj? Bole me moji grijesi, iz dna moje duše. Reci mi, jesi li mi oprostio? Tome se nadam. Ti s moj Otkupitelj i toliko puta si mi oprostio. Spasitelju moj, da te bar nikada nisam uvrijedio. Molim te da mogu čuti ono što si rekao Magdaleni: tvoji grijesi su oprošteni. Daj mi da budem svjestan da sam primio ovu milost. Daj mi veliku bol zbog mojih grijeha!

U tvoje ruke predajem duh svoj. Otkupio si me, Gospodine. Božanski Pastiru, sišao si s neba tražiti me kao izgubljenu ovcu. Svakoga dan silaziš na oltar. Dao si svoj život za mene: ne napuštaj me. U tvoje ruke polažem svoju dušu, primi ju, i ne dopusti da se ikada odijelim od tebe.

Prolio si svoju krv za mene: molimo te da pomogneš tvojim slugama jer si nas otkupio svojom krvlju. Sada si moj zagovornik ne moj sudac, molim te zagovaraj me pred tvojim Ocem; da dobijem svijetlost i snagu da te ljubim svom svojom dušom. Daj da ostatak mog života bude takav da kad te budem vidio kao suca te vidim punog smilovanja prema meni.