ponedjeljak, 1. rujna 2014.

Bog je tebe meni dao, za čuvara odabrao, zato molim ti pomozi hvale moje Bogu nosi

Mjesec rujan posvećen je sv. Anđelu Čuvaru. To je nauka Crkve, da je Bog u svojoj dobroti svakom čovjeku dao Anđela Čuvara. Spasitelj reče o djeci: »Njihovi anđeli gledaju uvijek lice moga Oca.« U sv. Pismu čitamo, da je jedan anđeo štitio mladog Tobiju na putu, a svetog apostola Petra izveo iz tamnice.

I ti imaš također Anđela Čuvara. Bog ti ga je dao, kad si na svijet došao. On će ostati kod tebe, dok ne umreš i ne ostaviš ovaj svijet. Misli jednom na to, koliko Bog cijeni tvoju dušu, da je dapače jedan anđeo tvoj pratilac, koji tvoju dušu od zla čuva i tebi služi. Ovaj ima da te jednom u nebo dovede. O da znadeš, kako tvoj sveti Anđeo nastoji, da te privede kreposti i svetom životu! Danju i noću je on kraj tebe i pazi na sve, što ti može naškoditi. Kako se veseli, kad dobro činiš, a kako se žalosti, kad vidi, da si svoju dušu okaljao grijehom.

O kad bi i ti svoju dušu tako visoko cijenio kao Bog i tvoj sveti Anđeo! Onda bi još mnogo više nastojao da je čistu sačuvaš od grijeha i dnevnih pogrešaka; ne bi tako ravnodušno i nepromišljeno počinjao grijeh za grijehom. Tvoja duša je vrjednija od svega drugoga. Misli na to sada [i često].


Anđele čuvaru mili
svojom snagom me zakrili.
Prema Božjem obećanju
čuvaj mene noću, danju.
Osobito pak me brani
da mi dušu grijeh ne rani.
A kad s ovog svijeta pođem
sretno da u nebo dođem,
da se ondje s tobom mogu
vijekom klanjat dragom Bogu.

Angele Dei,
qui custos es mei,
Me tibi commissum pietate superna;
(Hodie, Hac nocte) illumina, custodi, rege, et guberna.
Amen.

Nema komentara:

Objavi komentar

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.