petak, 29. rujna 2017.

Sveti Mihaele, štiti Crkvu Božju!

Među nebeskim anđelima nijedan ne nadilazi sv. Mihaela u slavi (Sv. Alfons Marija de Liguori)


Među nebeskim anđelima nijedan ne nadilazi sv. Mihaela u slavi, a po sv. Baziliju i ostalima, niti mu je ravan i to iz više razloga. Prvo jer je sv. Mihael bio izabran da sruši oholost Lucifera i svih pobunjenih anđela i izbaci ih iz Neba. Dušo moja, ako ljubiš ovog sv. Arkanđela, koji toliko ljubi ljude, raduj se uzvišenosti koju on uživa u Raju, a budući da je on zaštitnik cijele Crkve i svih vjernika, moli ga da bude tvoj posebni zaštitnik kod Boga, koji ga jako ljubi i uživa kada vidi da svi slave ovog arkanđela koji je njemu tako vjeran i gorljiv u službi.

U misi za pokojne Crkva moli: Neka se udostoji sv. Mihael uvesti vas u svjetlost vječnu. Bogoslovci objašnjavaju ovu molitvu tako što kažu da sv. Mihaelu pripada čast službe dovođenja svih duša Isusu Kristu sucu, koje odlaze s ovog svijeta u stanju milosti. Štiti me, moj dragi Arkanđele i učini moju dušu dostojnom da se na dan moje smrti po tvojim rukama pokaže pred Gospodinom urešena Božjom milošću.

Crkva moli sv. Mihaela u ime svih vjernika da ih u času smrti brani od napadaja đavla kako ih ne bi nadvladali i tako bi bili zauvijek izgubljeni. Sv. Mihaele, brani nas u času smrti, da ne propadnemo na strašnom sudu. Ah, dragi moj Arkanđele, Pakao ima puno oružja za borbu protiv mene u času moje smrti. Ta oružja su moji grijesi, s kojima će tada nastojati da me dovede do očaja. Pakao sprema velike napasti kako bi me naveo da padnem u grijeh. Ti si pobijedio đavla i izgnao ga iz Neba, pobjedi ga i za mene, i otjeraj ga od mene u času moje smrti, molim te iz ljubavi prema Bogu kojega ti tako ljubiš. O Marijo, Kraljice anđela, zapovijedi sv. Mihaelu da mi pomogne u času moje smrti. Amen.


http://www.monfortanci.com/sites/default/files/pdf/Prirucnik-katolickih-poboznosti.pdf (str. 749)

Broj komentara: 6:

  1. Nije on topic, ali mislim da neke stvari treba ispraviti.



    http://tomablizanac.blogspot.co.uk/2017/07/jedan-po-jedan.html#comment-form

    “Kada ga se pitalo da li vjernik izvrsava Nedjeljnu obavezu odlazeci na misu od SSPX-a Burke je navodno odgovorio: Ne, oni su u sizmi”


    Toma je tada rekao: “onda morate za to donijeti kakav-takav dokaz. Reci procitao sam negdje na internetu nije dovoljno jer na internetu mozete pronaci sve sto zamislite.

    Molim vas da takve gluposti vise ne pisete po mome blogu. Mislio sam da vecina ljudi zna potkrijepiti to sto tvrdi ili prenosi, ali ovo sto ste napravili je tragikomicno.”



    Pa evo dragi Toma, dokaz je tu. Imao sam tada informaciju iz prve ruke od ljudi koji su bili na konferenciji.

    Koncilijarni Burke, ili kako ste rekli "vrlo strucan kanonski pravnik koji zna da to nije istina" je nazalost u velikoj zabludi po ovom pitanju.

    Tragikomicno je jedino da nam je taj kardinal “izlaz iz ove krize”.

    Evo vam napismeno i audio, ovisno kako preferirate tu tragikomediju!
    https://akacatholic.com/breaking-cardinal-burke-slams-fsspx/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na linku. Ja, se, naravno, takodjer slazem da je kardinal Burke u ovoj stvari u zabludi.

      Izbriši
    2. Jedina pozitivna stvar te izjave je to što će se možda poradi nje probuditi mnogi koji gaje lažne nade da je Burke (ili bilo koji konzervativni koncilijarist) "izlaz iz ove krize".

      Izbriši
    3. Izlaz iz krize je jedino Bezgrješno Srce Marijino i Gospodin Isus Krist, a prevelike kritike pojedinih komentatora samo su rušenje slike svete tradicije i odbijanje od nje... Proklet bio tko se uzda i u jednog čovjeka!
      MN

      Izbriši
  2. Nije li Burke kanonskopravni stručnjak? Valjda postoji neko običajno pravo koje pojašnjava usko i precizno ono udovoljavanje gdje god se slavi po katoličkom obredu. Usput, čitao sam komentare na jednom bogu o povratku purpurnika Burkea u Apostolsku signaturu. Među ostalima vidio sam kako ih to podsjeća na držanje prijatelja blizu a neprijatelja još bliže. Kada sam pročitao tu vijest i meni je to palo na pamet. Očito nam predstoje mučna iznenađenja. Mislim, bit će zanimljivo ako se Burke kao kanonskopravni stručnjak nađe u situaciji da donese pravovjernu interpretaciju famozne leticije. Je li doista moguće izdati reizdanje pobudnice s ispravcima i pojašnjenjima. Teško mi je zamisliti kako bi Bergoglio pisao predgovor meakulparskog sadržaja. Tu su i mogućnosti praktične naravi da eventualni novi potpisnici sinovske isprave iz redova kardinala i biskupa budu blizu kurje u osobi Burkea koji je potencijalni potpisnik. Tu je i Muller koji pokušava shvatiti argentinsku teologiju. I on se nada povratku. Mučno jer je Bergoglio izjavio da nije teolog. Pa sad ti budi pametan. Je li na pomolu novo odreknuće uslijed sloma živaca ili nešto drugo ili treće? U svakom slučaju vrlo neobična kakofonija. Longin

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne znam od kuda to mišljenje i stav da bi Kardinal Burke trebao biti novi papa i da bi tad sve procvalo i bilo u redu.Osobno mislim da je osoba koja prihvaća bilo koju funkciju samo da bi bio na ,,dvoru" , lažnjak. Mnogi sanjare i gaje lažne nade i iluzije u vezi njega. O Burke , jesi li ti onaj koji ima doći na papinu stolicu ili da drugoga čekamo? Dok to ne saznamo držimo se ovih Isusovih riječi: ,, Na Mojsijevu stolicu zasjeli su književnici i farizeji. Vršite i držite sve što vam reknu, ali se ne ravnajte po njihovim djelima , jer govore a ne vrše!"
    Robelar

    OdgovoriIzbriši

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.